Obserwatorzy

poniedziałek, 14 marca 2016

Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami-dostępny w ośmiu wariantach.

Mleczny deser Monte z pysznymi dodatkami jest dostępny w ośmiu wariantach:

- Monte Cherry,
- Monte Cookies,
- Monte Crunchy,
- Monte Choco Balls,
- Monte Cappucino Balls,
- Monte Cacao Cookies,
- Monte Choco Flakes,
- Monte Waffle Sticks.

                                                                 ***
                                                           Monte Cherry

Zott MONTE Cherry – Uwielbiasz wiśnie? Monte Cherry – pyszne połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych z niepowtarzalnym owocowym sosem. Spróbuj i rozkoszuj się wyjątkowym smakiem Monte z wiśniami.


Ten wariant mojego serca nie zdobył, słodki deser plus słodki dżemik, nie odpowiadał mi, wolałabym gdyby dżemik był o smaku kwaśnym, wtedy by wszystko fajnie się połączyło.

***
Monte Cookies

Zott Monte Cookies – Lubisz Monte z dodatkami? Spróbuj Monte Cookies! Zanurz maślane ciasteczka w mlecznym kremie Monte i poczuj ten niepowtarzalny smak. Mmm…pyszności!


Mini ciasteczka o maślanej nucie, idealnie komponują się z deserem Monte, chociaż jeszcze lepiej pasowałoby gdyby te ciasteczka były słonymi mini krakersikami, takie niebanalne połączenie smaków jest najlepsze.

***
Monte Crunchy

Zott MONTE Crunchy – Twoje ulubione połączenie mleka, czekolady i orzechów laskowych teraz z dodatkiem chrupiących płatków. Dodawaj jak lubisz. Mieszaj, baw się, chrup!


Idealny, jeden z moich trzech faworytów, jest na pierwszym miejscu razem z Cappucino Balls.
Pyszne płatki Crunchy fajnie się komponują z mleczno-czekoladowym smakiem, sądzę że Crunchy jest najbardziej odpowiednim smakiem dla dużych łasuchów, mój syn nie przepada za nim.

***
Monte Cappucino Balls

Zott MONTE Capuccino Balls – Delikatnie chrupiące kuleczki o smaku Cappucino w kompozycji z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to niezwykle kusząca przyjemność z włoską fantazją.


Czekoladowe kuleczki obtoczone w Cappucino, przepyszne jak już wyżej pisałam jeden z moich ulubionych, taki deser na raz, kuleczki w połączeniu z deserem są bardzo słodkie.

***
Monte Cacao Cookies

Zott MONTE Cacao Cookies – Doskonała propozycja dla fanów ciasteczek. Malutkie czekoladowe biszkopty skąpane w czekoladowo-orzechowym mlecznym kremie to niezwykłe doznanie smakowe i radość chrupania!



Ten smak nie zdobył mojego uznania, ciasteczka jak dla mnie za twarde, za słodkie, nie przepadam za nim, ale co ja tam wiem o deserach, syn zaś był zachwycony!

***
Monte Choco Flakes

Zott MONTE Choco Flakes – Lubisz płatki kukurydziane? Połączenie chrupiących płatków pokrytych czekoladą z pysznym czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem zapewnia niepowtarzalne doznania smakowe


Dodatek w postaci płatków oblanych mleczną i białą czekoladą, zdobył uznanie mojego syna, moje niestety nie, jak dla mnie za dużo słodkości :)

***
Monte Waffle Sticks

Zott MONTE Waffl e Sticks – Wyjątkowy duet: Kruche wafelki pokryte delikatną czekoladą w połączeniu z pysznym mlecznym kremem Monte to niezwykle pyszna kompozycja i idealny deser.


Nie miałam okazji go próbować, tak bardzo zasmakował mojemu synowi, że postanowiłam nie odbierać mu tej przyjemności, podejrzewam że będzie to faworyt "namber łan" wśród naszych pociech :)

***
Monte Choco Balls

Zott MONTE Choco Balls – Pełnia smaku Monte na okrągło! Pyszne czekoladowe kuleczki w połączeniu z czekoladowo-orzechowym mlecznym kremem to wspaniała propozycja dla fanów czekoladowych pyszności.


Jak dla mnie, nic specjalnego zwykłe czekoladowe kulki, dodatek niestety nie zdobył mojego uznania.

***





Produkt należy przechowywać w temperaturze +4 °C do +8 °C.


sugerowana cena detaliczna:
2,49 zł.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz