Obserwatorzy

wtorek, 31 marca 2015

Aveno Life Stół Do Masażu Eden - Beige. Wstęp.
















                   Aveno Life Stół Do Masażu Eden - Beige







Zaopatrzyłam się w łóżko firmy Aveno Life, model Eden.

Można powiedzieć że była to miłość od pierwszego wejrzenia!

Już po otwarciu drzwi kurierowi, który o dziwo był bardzo miły i wniósł pakę do samego pokoju (może wiedział co dostarcza i na masaż liczył? :D ), moje podekscytowanie sięgnęło zenitu, rozpakowując łóżko, moje zwierzaki były również podekscytowane jak ja, kot wręcz wskoczył na przesyłkę, można by powiedzieć że i domownikom moje emocje się udzieliły.

Wyciągnęłam łóżko z kartonu, rozległ się przyjemny zapach drewna i skóry, nie wiem jak Wy, ale ja uwielbiam ten zapach nowości! Zaczęłam oglądać mój nowy nabytek z każdej strony, przesuwać dłonią po aksamitnej, delikatnej tapicerce, miałam ochotę od razu na nie wskoczyć.. ale holaaa.. to przecież ja jestem masażystką, kto wymasuje mnie... sama rady nie dam, poprzestałam tylko na marzeniach, dalej lustrując stół z każdej strony, hmmm.. super wykończenia, zaślepka wysuwa się bez problemu, nie trzeba za nią szarpać, nóżki mega stabilne, no i jak na złość, dzwoni telefon a ja siedzę na podłodze i napawam się wzrokiem zwykłego-niezwykłego stołu, odbieram- siostra, to i na nią przelałam swoje emocje... więc siedzę tak z jedną nóżką do regulacji w ręce a w drugiej telefon (ponieważ nie przepadam za metodą przytrzymywania komórki ramieniem, bo to źle wpływa na szyję), stwierdziłam że spróbuję przykręcić jedną ręką, jupi udało się, bo przecież szkoda czasu, zostało jeszcze tyle do oglądnięcia!

Siostra stwierdziła że wpadnie jeszcze dziś na kawę, by zobaczyć mój nabytek, w sumie czemu nie, modelka do masażu jak znalazł!





Jesteście ciekawi dalszych recenzji na temat stołu Aveno Life- Eden, po przetestowaniu go?

Śledźcie uważnie mój Fan Page, dodam tam zapowiedź na następny post, który tym razem będzie z zdjęciami mojego autorstwa :)

Zapraszam również do polubienia Fan Page producenta tego wspaniałego stołu

Aveno Life- Facebook

Aveno Life- Online Shop

Pozdrawiam

Daria Muszyńska 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz