Obserwatorzy

wtorek, 8 stycznia 2013

KONKURS DO WYGRANIA SUKIENKA!

                       

                           KONKURS!

Do wygrania sukienka Mosquito kolor musztardowy(2 zdjęcie).


Zasady:

-udostępnij post z mojego fanpage z informacją o  konkursie

-dodaj do obserwowanych mojego bloga






Konkurs trwa do 30 stycznia.
Losowanie nastąpi 31 stycznia wyniki podam w ten sam dzień.


 Długość całkowita od ramienia
Długość sukienki od lini talii
Obwód w
biuście
Obwód w
talii

S87459066



Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)


Dusiaczek

25 komentarzy:

  1. bceia114@interia.pl

    poleciłam: janka mrozek, tomasz858

    OdpowiedzUsuń
  2. Proszę nie zapomnieć też o jednym z kroków, którym jest udostępnienie zdjęcie z mojego fanpage ;)

    http://www.facebook.com/photo.php?fbid=399087966841913&set=a.387931471290896.93035.321133877970656&type=1&theater

    OdpowiedzUsuń
  3. maja83@amorki.pl

    Poleciłam: Agnieszka Pec, Dominika Ga

    OdpowiedzUsuń
  4. maja83@amorki.pl

    Znalazły się jeszcze 2 osoby :)

    Poleciłam: tuxiart, tech-farmacji

    jeśli jest ważny 1 tylko komentarz to proszę brać 1 tylko pod uwagę ;) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Obserwuje na FB jako : Patrycja Karasińska

    Poleciłam: Edyta Nowakowska i Aneta Olbryś

    OdpowiedzUsuń
  6. Obserwuję jako Syllunia
    Lubię na Facebooku jako Sylwia R.
    Udostępniłam informacje o konkursie na swoim funpage: https://www.facebook.com/pages/Syllunia/469074499775758

    P.S. Myślę, że sporo osób wejdzie z mojego polecenia, a przynajmniej mam taką nadzieję:)

    OdpowiedzUsuń
  7. obserwuje jako Paulina Jankowska
    zaprosilam Patrycja Karasińska Edyta kossowska, Martyna Piekut, Daniel Mikosz

    OdpowiedzUsuń
  8. Ok. Kochani to zrobimy tak, wystarczy udostępnić zdjęcie konkursowe z mojego fanpage oraz zostać obserwatorem bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  9. obserwuje jako Karolina Wiatrowska
    na fb: Karolina Wiatrowska <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Obserwuję jako: Ktoś tam
    Lubię i udostępniłam na fb jako: Karolina Rutkowska
    E-mail: kara263@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  12. obserwuje jako linka1312
    lubie i udostepniłam na fb: pulina jatczak

    :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Obserwuję jako : Ola
    lubie i udostepniam na fb: Ola S.

    OdpowiedzUsuń
  14. Obserwuję jako: toszos
    lubię i udostępniam na fb jako: Jfbgd Gsdfg

    OdpowiedzUsuń
  15. Obserwuję jako: Małgorzata Golonka
    Lubię na FB jako: Małgorzata Janusz Golonka
    Post udostępniłam
    Poleciałam: Aneta Szkarłat, Katarzyna Cepiga

    OdpowiedzUsuń
  16. Obserwuję jako : nati71
    Lubię na Fb jako Maria Przewłocka
    Udostępniłam

    OdpowiedzUsuń
  17. Obserwuje jako Katarzyna W. Lubie na FB jako Katarzyna W. udostepnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Obserwuje jako anioleq-ss
    Lubię na FB jako Emilia W.
    Udostępnione :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Obserwuję jako Joanna Galus
    Lubię jako Joanna Galus
    udostępnione ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Obserwuję i lubię na FB jako Renata Zamysłowska
    pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  21. gfc: peniam fb: Monika P-a
    peniamm@gmail.com
    dzieki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  23. Obserwuję jako Kinga Z. i na fb też lubię jako Kinga Z.

    OdpowiedzUsuń
  24. Obserwuję jako: Katarzyna Michałowicz

    Lubię na FB jako: Katarzyna Michałowicz

    Link do mojego profilu FB, gdzie udostępniłam info o konkursie:
    https://www.facebook.com/katarzyna.michalowicz

    Mój e-mail: katarzyna.michalowicz@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Hej,
    Obserwuję jako kubekczekolady
    phideaux18@gmail.com
    udostępniłam na FB http://www.facebook.com/klaudia.faron.1
    i lubię jako Klaudia F ;-)

    Pozdrawiam, kusząca ta sukienka ;-)

    OdpowiedzUsuń