Obserwatorzy

sobota, 2 lutego 2013

Allepaznokcie



Witam.

Allepaznokcie-jest to hurtwonia Kosmetyczno-Fryzjerska, oferująca pełen zakres profesjonalnych produktów i urządzeń do stylizacji paznokci, kosmetyki jak i fryzjerstwa dla klienta detalicznego oraz hurtowego.



Przestawiam Wam trzy lakiery tej firmy:



Najbardziej jestem zachwycona z lakieru hologramowego, bardzo fajnie pokrywa płytkę  wystarczy jedna warstwa, ale dla uzyskania lepszego efektu, jak zaleca producent, najlepiej nałożyć dwie warstwy.
Kolor ślicznie mieni się drobinkami, które odbijają promienie świetlne, tworząc efekt 3D. 
Na zdjęciu pokazany jest numer.1 jego bazową barwą jest stalowo-szary a drobinki mienią się wszystkimi kolorami.
Pasuje do każdej sytuacji, ponieważ nie jest zbyt wyzywający.
Lakier bardzo łatwo i aksamitnie się nakłada i błyskawicznie wysycha, więc gdy nawet zapomnisz pomalować paznokcie przed ważnym spotkaniem bądź też imprezą, nie martw się, wystarczy parę minut :)
A oto efekty:








Lakierem termicznym nie jestem aż nadto zachwycona, ponieważ według mnie, słabo widoczne są jego zmiany koloru.


                                     Przed zmianą koloru:


Po zmianie koloru:





Nawet po nałożeniu trzech warstw lakieru, płytka paznokcia dalej przez niego przebija.
Ale za to ma bardzo energetyczny pistacjowo-limonkowy kolorek :)
Polecam dla osób cierpliwych, jeśli chodzi o schnięcie... ja niestety do takich osób nie należę, dlatego też moim faworytem jest lakier hologramowy.


Zapraszam do sklepu:




Pozdrawiam

Dusiaczek


                                            

piątek, 1 lutego 2013

Lagenko







Jakiś czas temu, dostałam do testowania dermokosmetyki firmy LAGENKO.





W skład paczuszki wchodziło:

* Kolagenowa Maseczka Last Minute-Dzięki maseczce skóra odzyska naturalne PH, stanie się rozświetlona i gładka, znikną z niej zanieczyszczenia oraz zbędna chemia, stanie się wolna od drobnoustrojów oraz zabliźnią się mikrourazy.

*Kolagenowy Żel do Mycia Twarzy-Kolagenowy Żel do Mycia Twarzy przeznaczony jest dla cery wrażliwej, zmęczonej, wymagającej poprawy jędrności świeżości. Żel odżywia i nawilża. Nie powoduje podrażnień.

*Serum wyszczuplające-Serum Wyszczuplające Anti - cellulit jest dermokosmetykiem stworzonym do walki z cellulitem, defektem estetycznym. Posiada bardzo przyjemny zapach i kolor - Cappuccino.

Kosmetyki mają ładne opakowania, które przyciągają wzrok, połączenie błękitu z bielą, kojarzy się z delikatnością oraz świeżością.


Serum oraz Żel, używam już od dwóch tygodni, na chwilę obecną mogę zdradzić kilka działań które już zaobserwowałam. Serum potrzebuje dłuższego stosowania, mam zamiar zużyć całość kosmetyku, po czym podzielę się z Wami spostrzeżeniami.

Żel do Mycia Twarzy, ma delikatny i przyjemny zapach.
Konsystencja jest bardzo gęsta, dlatego też Żel jest bardzo wydajny, na jedno mycie twarzy wystarczy jedna miarka odmierzona przez pompkę znajdującą się wewnątrz opakowania, pompka ta bardzo ułatwia stosowanie kosmetyku.
Żel jest delikatny dla skóry, nie podrażnia jej i świetnie radzi sobie nawet z moim wodoodpornym tuszem, zmywa go do końca, nie zostawiając pod oczyma czarnych smug, przestałam przez to używać mleczka i toniku. Po zastosowaniu, nawet sucha skóra jest dobrze nawilżana i nie ma uczucia ściągania, z czym niestety borykałam się po każdym zastosowaniu żelu do mycia innej marki...
Zaobserwowała też, że moje zmarszczki pod oczami oraz wokół ust stały się delikatniejsze.

Kolagenowa Maseczka Last Minute, jak sama jej nazwa wskazuje działa bardzo błyskawicznie, ale doraźnie.
Efekty są widoczne natychmiast, skóra jest napięta, zmarszczki wygładzone a cienie wokół oczy rozświetlone, cera jest świetnie zrewitalizowana a pory ściągnięte.
Cena Maseczki jest przystępna tylko 20 zł , w tej cenie możemy sobie, a raczej naszej skórze, zaserwować niesamowita przyjemność i relaks, urządzając sobie domowe Spa.

Przygotowanie mikstury jest bardzo łatwe, wystarczy zmieszać sypką glinkę z kolagenem i gotowe, można nałożyć na twarz włącznie z szyją.

By efekt był widoczny również na zdjęciu, nałożyłam dla Was Maseczkę pod oczy.


Zdjęcie przed zastosowaniem Kolagenowa Maseczka Last Minute







Zdjęcie w trakcie relaksu z nałożoną Maseczką








Zdjęcie wykonane po zmyciu Maseczki









Uczucie po nałożeniu maski jest bardzo przyjemne delikatnie rozgrzewa skórę a później zaczyna ściągać, w tym momencie czuje się jej wspaniałe oddziaływanie na naszą skórę.
Zmywa się ją po 15-20 minutach i już można nałożyć makijaż i iść na imprezę i zabłysnąć wśród tłumów.

Kolagenową Maseczka Last Minute, możemy stosować regularnie, wskazuje wtedy ona następujące działania kosmetyczne oraz kosmeceutyczne:

-reminalizuje naskórek,
-przywraca naturalne pH skóry,
-tonizuje i rozświetla skórę,
-podtrzymuje witalność keratynocytów,
-absorbuje zanieczyszczenia i zbędną chemię z naskórka,
-działa silnie antyseptycznie,
-wspomaga leczenie trądziku (także różowatego),
-uruchamia minerałozależne czynniki przeciwzmarszczkowe, przede wszystkim procesy aktywacji przyrostu elastyny,
-zabliźnia mikrorany po inwazyjnych zbiegach kosmetycznych,
-ściąga pory.





Przetestowany przeze mnie produktów znajdziecie tutaj:





Zapraszam do śledzenia mojego bloga, po zużyciu produktów, pojawią się następne posty.

Pozdrawiam

Dusiaczek :)

czwartek, 17 stycznia 2013

LAVEL



Lavel - Polska firma z wieloletnim doświadczeniem, specjalizująca się z kostiumach kąpielowych.
Firma ta, posiada bardzo bogaty asortyment, dzięki czemu każda z Pań, na pewno znajdzie odpowiedni dla siebie strój na plażę, basen a nawet randkę, są fasony dla młodych kobiet jak i tych dojrzałych.

Lavel nie tylko dysponuje ogromnym wyborem fasonów i wzorów ale też szeroką gamą rozmiarową.
Do produkcji kostiumów, Lavel używa tylko i wyłącznie materiałów czołowych hiszpańskich i włoskich firm, które opracowując swoje wzornictwo uwzględniają trendy współczesnej mody.
Co roku pojawiają się coraz to nowsze kolekcje, w której skład wchodzą stroje jednoczęściowe, dwuczęściowe oraz trzyczęściowe.

Lavel, przykłada wielką uwagę by każdy szczegół był dopracowany a ich modny design, sprawia że ich kostiumy są takie wyjątkowe.




Osobiście, firma przypadła mi bardzo do gustu, ponieważ ma fajny materiał, który jest bardzo gruby i nawet przy jasnych kolorach, dolna część stroju nie prześwituje, a zaś góra (mówię tu o kostiumie z sztywnymi miseczkami), bardzo ładnie podtrzymuje piersi, dzięki czemu nawet duży biust grzecznie siedzi w miseczce, a nie "wylewa" z niej i może wyglądać ponętnie i kształtnie.
Natomiast  mniejsze biusty, będą optycznie powiększone, poprzez push-up jaki posiada każda twarda miseczka, wkładeczki które są w staniku, fajnie wypychają biust oraz go kształtują.
Marino - czyli fason który Wam przedstawię, jest modelem trzyczęściowy, czyli staniczek, majtki oraz szorty.




Jeszcze w tamtym roku występował w kolorystyce biało-granatowej, góra była biała a figi i bokserki w biało-granatowe paseczki, w tym roku został wprowadzony nowy kolor miska w kolorze szafirowym, majtki i szorty w szafirowo- białe paseczki.
Oba warianty kolorystyczne są obecnie dostępne w magazynie Lavel.
Dodam iż obsługa w sklepie jest przemiła, Pani Edytka zawsze umie dobrze doradzić co do rozmiaru lub kroju stroju który będzie dla nas najodpowiedniejszy.




Strój ten dostępny jest od rozmiaru 36B do 42D i posiada:
  • push-up
  • usztywniana miseczka
  •  fiszbiny
  • odpinane ramiączka

Strona e-sklepu:


Facebook-owy fanpage:

niedziela, 13 stycznia 2013

DentoFresh





DentoFresh- to fantastyczny płyn do płukania jamy ustnej, który nie zawiera alkoholu, czyli tym samym nie podrażnia śluzówki jamy ustnej, nie piecza ani nie szczypie.




Jednorazowo wystarczy nalać 15ml płynu i przez 30 sekund płukać nim usta, po wypłukaniu ust daje miły, świeży, posmak nie tylko samej mięty, w ustach czuć delikatny posmak mentolu w połączeniu z eukaliptusem.


Butelka o pojemności 250 ml zawiera na koreczku, kieliszek, który pomaga w odmierzenia odpowiedniej ilości płynu.






Jego skład jest bogaty w olejki: eukaliptusowy, miętowy, tymiankowy oraz szałwiowy oraz ich składniki dzięki którym bakterie nie mają szans i zapalenia, czy też podrażnienia dziąseł nie trzeba się obawiać. 


Kolor buteleczki, biało-zielony,przyciąga wzrok i kojarzy się z delikatną miętą.





Produkt przeznaczony jest dla osób powyżej 12 roku życia.


Koszt 250ml/ok.11zł


wtorek, 8 stycznia 2013

KONKURS DO WYGRANIA SUKIENKA!

                       

                           KONKURS!

Do wygrania sukienka Mosquito kolor musztardowy(2 zdjęcie).


Zasady:

-udostępnij post z mojego fanpage z informacją o  konkursie

-dodaj do obserwowanych mojego bloga






Konkurs trwa do 30 stycznia.
Losowanie nastąpi 31 stycznia wyniki podam w ten sam dzień.


 Długość całkowita od ramienia
Długość sukienki od lini talii
Obwód w
biuście
Obwód w
talii

S87459066



Pozdrawiam i zapraszam do zabawy :)


Dusiaczek

środa, 2 stycznia 2013

"Dejna-tym razem coś dla naszych milusińskich."




Witam.


Dzisiaj zaprezentuję Wam coś dla naszych pociech.
Modelami są:
Białe body z krawatem-mój śliczny chrześniak Kamilek oraz we fraku-mój przystojny synuś Olivierek.
Chłopaki mają obecnie dwadzieścia miesięcy, mają na sobie ubranka w rozmiarze 92cm.

Dejna, jest to Polska firma, która pochodzi z Sosnowca.
Body które prezentuję jest zrobione na wzór fraka, oraz białej koszuli z krawatem.



Ubranko jest z grubej, nie uczulającej, 100% bawełny czesanej pochodzącej z renomowanych zakładów szwalniczych.
Materiał szyty podwójnym szwem wykończeniowym a w kroczku posiada bezpieczne napy (antyalergiczne w kolorze materiału, powlekane, bezniklowe).
Bodziak posiada też napy w okolicy ramionka, co ułatwia wkładanie ubranka.



Materiał nie rozciąga się po praniu, dzięki czemu nadal fajnie przylega do sylwetki dziecka.

Firma Dejna zapewnia nam największy wybór wzorów oraz kolorów, dlatego nasz maluszek może zawsze wyglądać elegancko.



Link do sklepu:


http://www.dejna.pl/

Link do Facebook-owego fanpage Dejna:

http://www.facebook.com/koszulka?fref=ts


Pozdrawiam

Dusiaczek :)