Obserwatorzy

środa, 12 grudnia 2012

Relacje z testów Jedwabiu CHI.


Witam!

Próbowałam zużyć jak największa ilość jedwabiu CHI,ale jest zbyt wydajny by zużyć go nawet połowę,ponieważ codziennie używa się 1-2 kropelki na końcówki włosów.

Jedwab ma bardzo przyjemny delikatny zapach, który przypadł mi do gustu.
Włosy ładnie się błyszczą, końcówki nie są suche (świetnie je nawilża), dobrze wygląda łuski włosowe,dzięki czemu nawet rozdwojone końcówki są zlikwidowane.
Można nakładać na mokre jak i suche włosy, ale najlepszy efekt uzyskuje się na suchych wymodelowanych bądź wyprostowanych włosach (w moim przypadku).

Użyczyłam parę kropelek mężowi,gdy miał suchą i podrażnioną twarz po goleniu, CHI ukoił skórę lepiej niż nie jeden balsam po goleniu do tego świetnie ją nawilżył.

                                                         Efekt przed użyciem :





                                                                            
Efekt po użyciu:




Z czystym sumieniem polecam Jedwab CHI!


Pozdrawiam.



5 komentarzy:

  1. Ja mam z BIOSILKu ogolnie takie produkty są ok ! :)
    Włosy się nie puszą koncówki wyglądają na zadbane :)
    Ale trzeba uważać,żeby nie za dużo wyleć na dłoń vo wtedy można ładnie przetłuścić włosy : /

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łukasz.. tu jesteś wszędzie xD hahaha ostatnio gdzie nie wejdę tam się w sieci na ciebie natykam :D masz za dużo czasu wolnego? nagraj coś na YT :D

      Usuń
  2. Dokładnie Łukasz!
    Dlatego lepiej sobie odmierzyć 1-2 kropelki, wtedy jest w sam raz.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja na moja włosiary używam tylko tyle że maźnę dwoma palcami o zakretke ;p
    ale chi chyba jest droższ od biosilku ? ( biosilk okolo 5zł )

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiejś drastycznej różnicy cenowej nie ma, około złotówki :)

    OdpowiedzUsuń